©  Domov ©  Hľadanie ©  Registrovať ©  Reklama ©  BanList ©  Kontakt ©    

Máme 778665 Používateľov a 564010 Príspevkov
 
19 Okt 2018, 11:41 am
Reklama : 1 | 0
Stieracia mapa Slovenska XL - Darček na Vianoce srand(); $reklama = rand (5,7); srand();



Audi A6... klady a zapory

Audi A6... klady a zapory  (Prečítané 16823 krát)
Autor Príspevok

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#0

| 11 Nov 2009, 23:25 pm

kupujem audi a6 a potrebujem sa poradit o jeho kladoch a zaporoch... o diesli 1,9tdi alebo V6 2,5tdi... r.v. 2000 a hore... o spotrebe... nahradnych dieloch, spolahlivosti... automat alebo manual a tak... dakujem

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#1

| 11 Nov 2009, 23:27 pm

kupujem audi a6 a potrebujem sa poradit o jeho kladoch a zaporoch... o diesli 1,9tdi alebo V6 2,5tdi... r.v. 2000 a hore... o spotrebe... nahradnych dieloch, spolahlivosti... automat alebo manual a tak... dakujem

ja som za 1,9tdi. 5r-automat

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#2

| 25 Nov 2009, 22:21 pm

A6 je naj. a 2,5 TDi nemá chybu spotrebu má mi. 5,8 a max 12 záleží od jazdných vlastnostiach a šikovnosti 1,9 je slabé na tu veľkú váhu a ten motor nomô§že vydržať tak veľa.

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#3

| 13 Dec 2009, 23:17 pm

Jednoznačne 1.9TDi 96kw 5st.manual, najlepšia spotreba, po chipnuti aj dostatočný výkon, určite nie 2.5TDi 110kw, novšie 2.5TDi už nie sú až tak poruchové, 2.5TDi 110kw je asi najhoršia volba, čipnutá 1.9TDi 96kw ide lepšie ako 2.5, 1.9 znese aj vyššie výkony, s tryskami race520 odstraneným egr ventilom vačšim turbom 200-260 koni. Chod na Ako hosť nemáte oprávnenie prezerať obsah na stiahnutie.
Registrujte sa alebo sa prihláste tam to bolo vela krat riešené.

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#4

| 29 Dec 2009, 17:31 pm

Zdravim.. uz rok jazdim na a6 - 2.5 TDi - kombi..presiel som s nim celu Europu, pretoze makam v zahr. a este ma nesklamolo.. Typicke nemecke auto - vymakane do detailov..som max. spokojny a tej znacke ostanem verny - za dobru cenu perfect auto.. rada - nekupujte nove...3-4 rocne su za super cenu... na zaver - a6 len so 6 valc. motorom

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +7/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil WWW




#5

| 11 Jan 2010, 20:10 pm

by si mal ist pozriet na audi-klub.sk Mrknutie priklanam sa ku 2.5TDI 132kW

K+ Mrknutie

Ako hosť nemáte oprávnenie prezerať obsah na stiahnutie.
Registrujte sa alebo sa prihláste
{alt}

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil


#6

| 16 Jan 2010, 12:37 pm

pripajam sa k nitram 8 a6 s 1.9TDi 96kw je super stroj a takisto by som si ja doň volil manual

Ford sierra 4ever

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#7

| 08 Feb 2010, 12:02 pm

kupujem audi a6 a potrebujem sa poradit o jeho kladoch a zaporoch... o diesli 1,9tdi alebo V6 2,5tdi... r.v. 2000 a hore... o spotrebe... nahradnych dieloch, spolahlivosti... automat alebo manual a tak... dakujem

Audi A6 okolo rocniku 2000 by som na tvojom mieste nekupoval...na to aky ma vek to auto ma drahe nahradne diely...vacsina ma okolo 200 000 a viac najazdene aj ked diesel to este zvladne...ci 1.9 alebo 2.5 zalezi na tebe ci chces aj trochu vykonu, ne zeby 1.9 nesla dobre ale na vahu toho auta to nieje boh vie co...a automat by som ja rozhodne nebral ale pokial si potrpis na luxus tak hej

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 107
karma +482/-1
Príspevkov : 195
Referal body : 1
SMS Body : 0

Zobraziť profil


#8

| 09 Feb 2010, 21:59 pm

ked uvažažuješ o automat aelbo manual tak jedine automat.pri TDI teda diesel tak by si stale radil..preto automat  Mrknutie

Ako hosť nemáte oprávnenie prezerať obsah na stiahnutie.
Registrujte sa alebo sa prihláste
Upnito=Uploáduj a sťahuj velkou rýchlosťou rýchlosťou zadarmo

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 283
karma +110/-0
Príspevkov : 106
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#9

| 10 Feb 2010, 15:19 pm

ked uvažažuješ o automat aelbo manual tak jedine automat.pri TDI teda diesel tak by si stale radil..preto automat  Mrknutie
a pri benzine by si menej radil? Smiech Smiech TDI musis pustat do vacsich otacok inac v tom nejaky velky rozdiel nieje. Preradovat musis na obidvoch

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 107
karma +482/-1
Príspevkov : 195
Referal body : 1
SMS Body : 0

Zobraziť profil


#10

| 10 Feb 2010, 17:06 pm

a pri benzine by si menej radil? Smiech Smiech TDI musis pustat do vacsich otacok inac v tom nejaky velky rozdiel nieje. Preradovat musis na obidvoch
ked ti mam pravdu povedat ano  Smiech
preto lebo dieselový vytočíš do  2 000 ot/min a benzín do 4 (pri normal jazde)
ale to nie je podstatne.
pri dieselovom sa celkovo viac radi  Mrknutie

Ako hosť nemáte oprávnenie prezerať obsah na stiahnutie.
Registrujte sa alebo sa prihláste
Upnito=Uploáduj a sťahuj velkou rýchlosťou rýchlosťou zadarmo

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 283
karma +110/-0
Príspevkov : 106
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#11

| 10 Feb 2010, 17:42 pm

ked ti mam pravdu povedat ano  Smiech
preto lebo dieselový vytočíš do  2 000 ot/min a benzín do 4 (pri normal jazde)
ale to nie je podstatne.
pri dieselovom sa celkovo viac radi  Mrknutie

diesel konkretne TDI musis pustat do vyssich otacok pretoze Turbo zabera az pri urcitych rpm. inak si mozes kupit hladky diesel... ale cele to zalezi od vkusu jazdy.Aj na benzine a na diesli mozes preradovat uz pri 2500 Smiech samozrejeme opotrebovanost dielov uz nikoho nezaujima...
ale musis mat nejake vysvetlenie preco sa pri diesli viac radi Smiech

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 107
karma +482/-1
Príspevkov : 195
Referal body : 1
SMS Body : 0

Zobraziť profil


#12

| 10 Feb 2010, 17:58 pm

diesel konkretne TDI musis pustat do vyssich otacok pretoze Turbo zabera az pri urcitych rpm. inak si mozes kupit hladky diesel... ale cele to zalezi od vkusu jazdy.Aj na benzine a na diesli mozes preradovat uz pri 2500 Smiech samozrejeme opotrebovanost dielov uz nikoho nezaujima...
ale musis mat nejake vysvetlenie preco sa pri diesli viac radi Smiech
okey tak dajme tomu tead čo hovoriš ty  Mrknutie

Ako hosť nemáte oprávnenie prezerať obsah na stiahnutie.
Registrujte sa alebo sa prihláste
Upnito=Uploáduj a sťahuj velkou rýchlosťou rýchlosťou zadarmo

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#13

| 17 Feb 2010, 14:30 pm

Moj brat ma A4 1,9 TDI 96kW a ten motor patri k najvidarenejsim od  koncernu  Wolsvagen.Ide naozaj super.A6 2,5 TDI kombi automat ma moja sesternica.V tahu nie je skoro ziadny rozdiel medzi 1,9 a 2,5. Ta 2,5tka viac zerie a vykon ziadny.Myslim ze 1,9tka bude v A6 tahat tak isto ako v A4. S tou 2,5 ma stale nejake problemy.Hlavne s motorom. 

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*


Cucaj Rank : 849
karma +5/-0
Príspevkov : 10
Referal body : 1
SMS Body : 0

Zobraziť profil
#14

| 18 Feb 2010, 02:51 am

no neviem ale mne sa moc nezda ze by si musel na diezli viacej radit  Smiech a a ked vezmeme ze na diezli vw budes radit stale okolo 2000rpm tak si koledujes akurat tak o problemy z turbom a spojkou a dalsich veci turbo na vw koncerne zabera cca 1820rpm

ako sa tu pisalo 2,5 su problemovejsie a narocnejsie na udrzbu financne ako 1,9boli velmi spolahlive a nenarocne

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

Audi A6... klady a zapory

V sekcii najdete linky na rapidshare, upnito, hellshare zadarmo

Skočiť na:  
Téma od Na vrch

Stránka vytvorená za 0.438 sekund, 31 otázok.
Cucaj.sk© | Poháňané SMF 1.1.11.
© 2005-2009, Simple Machines LLC. Všetky práva vyhradené.
Upozornenie: žiadny zo zobrazovaných súborov sa nenachádza na tomto serveri.
Autor stránky neberie žiadnu zodpovednosť za príspevky odoslané uživateľmi. Nepoužívajte
tieto stránky k distribúcii alebo k downloadu akýchkoľvek materiálov, ku ktorým nemáte
legálne opravnenie alebo licenciu. Všetky príspevky sem vkladáte na vlastnú zodpovednosť
Autor stránky odmieta akúkoľvek zodpovednosť za prípadne porušovanie zákonov.
Kopírovanie obsahu bez písomného súhlasu autora stránky je trestné.