©  Domov ©  Hľadanie ©  Registrovať ©  Reklama ©  BanList ©  Kontakt ©    

Máme 777196 Používateľov a 558102 Príspevkov

19 Nov 2017, 03:54 am
Reklama : 1 | 0
Stieracia mapa Slovenska XL - Darček na Vianoce srand(); $reklama = rand (5,7); srand();

PC do 750e

• Strana:
  • 1
PC do 750e  (Prečítané 3613 krát)
Autor Príspevok

*

Cucaj Rank : n/a
karma +0/-0
Príspevkov : 0
Referal body : 0
SMS Body : 0

Zobraziť profil

| 17 Jún 2016, 12:40 pm

Ahoj,

Skladam si nejaký počítač na všemožné využitie, primárne snáď na hry. Rozumej - aby sa na tom dali pohodlne hrať sudobe hry (30-40 fps) s nejakou perspektívou do budúcna.

Moja predstava:

Cpu: i5 6400
Gpu: gtx 960 4gb
Ram: poradíte?
Hdd: nekupujem, mám
Doska: poradíte? Chcem matx formát
Bedna: cooler master haf

Bedna - tu celkom váham, pretože nie som si istý dvd mechanikou. Existuje nejaká matx bedna, do ktorej je možné vopchať mechaniku? A kľudne ak máte nejakú dobrú lacnejšiu bednu, rád si nechám poradiť.

Ramky - oplatia sa tie ddr4? K čomu to je dobre? Brat tie?

Pošli priateľom na FaceBooku
Linka:  

*

karma +0/-0
Príspevkov : 1

Zobraziť profil

| 21 Jún 2016, 00:34 am

Ahoj,

processor by som určite nahradil i5-6500 alebo i5-6600
GPU počkaj do konca mesiaca a kúp si AMD Radeon RX 480 za cca 200€
RAM podľa dosky DDR3 alebo DDR4, viacmenej máš jedno aké budeš mať, podrobnosti nájdeš na google, DDR4 napr. Kingston 16GB KIT DDR4 SDRAM 2133MHz CL14 HyperX Fury Black Series  - 61€
MB napr - MSI B150M PRO-VDH - 70€ alebo ASUS B150M-A - 79€

cooler master haf mi našlo iba ATX zbytočne drahé verzie. Vybral by som si napr. Cooler Master Elite 342 USB 3.0  alebo lacnejšia Zalman T3.

Už pomaly spím a neviem, čo hľadám a čo čítam. Niekto skúsenejší by ti určite navrhol lepšiu zostavu, ale s tým, čo som ti napísal nič nepokazíš.

Linka:  

*

karma +0/-0

Zobraziť profil

| 21 Jún 2016, 14:08 pm

Díky za tip  Úsmev